Thursday, July 8, 2010

Alhamdulillah...masalah blog settle

Alhamdulillah...hari ini, saya cuba tukar design baru blog saya. Warna rumput yang kehijauan menarik minat mata saya kali ini, terasa damai memandangnya. Kemudian cuba masukkan kesemua blog list yang saya follow dan segalanya dimudahkan oleh Allah rupanya. Baby ticker dari babyastrology juga dapat dimasukkan dengan mudah. Rupa-rupanya semalam saya tidak perasan rupanya ada cara yang mudah untuk masukkan baby ticker itu, cuma clik kepada column blog dan ianya automatik masuk ke blog saya, alhamdulillah segalannya dimudahkan oleh-Nya....Sesungguhnya memang benar kita hambanya yang lemah dan segalanya yang berlaku atas keizinan dan kekuasaan daripada Allah jua...Alhamdulillah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...