Friday, December 18, 2009

Gigi dah cabut!!!

Gigi pertama Aiman dah tercabut....:),. Perasan gigi tu memang nak tercabut bila Aiman bagitau sakit bila makan. Saya dan suami suruh dia goyangkan gigi tu. Ambil dari pengalaman, bila dah goyang banyak baru senang nak cabut. Dah seminggu tapi tak tercabut-cabut jugak. Suami cuba ambil benang konon nak cabut sendiri (macam dia kecik-kecik dulu, ayahnya ajer yang tolong cabutkan mana pernah jumapa dentist..hehe). tapi, Aiman tak tahan sakit...Gigi kekal dah mula nampak. Nak tak nak, kami bawak dia jumpa dentist. Cerita lengkap masa jumpa dentist, tgk video kat bawah....:)

Temubual exclusif bersama Aiman

2 comments:

syanashwa said...

wahh.. bagus aiman! lepas ni kena jaga gigi baru baik2, ok! :)

ibuaiman said...

ok auntie dr...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...